Thursday, February 26, 2009

MENGUTUK KERAS KEBIADABAN KARPAL SINGH

Sesungguhnya kebiadaban Karpal Singh berulang kembali. Setelah isu Kesultanan Perak dipersoalkan, kini beliau sekali lagi melakukan tuduhan melulu terhadap Pergerakan Pemuda Umno dengan menggunakan perkataan 'Pemuda Umno Celaka' (Damn Umno Youth) sewaktu persidangan Dewan Rakyat. Selain itu, beliau menuduh Pergerakan Pemuda Umno menjadi dalang dalam pengiriman dua butir peluru dan notis amaran ke kediamannya di Pulau Pinang tempoh hari.

Saya, sebagai seorang ahli Exco Pergerakan Pemuda Umno Setiawangsa yang mengapalai blog ini mengutuk dan mengecam sekeras-kerasnya ke atas kebiadaban Karpal Singh dan mahukan beliau menarik balik tuduhan dan cemuhan ke atas Pergerakan Pemuda Umno serta meminta maaf secara terbuka di atas perkara ini. Sememangnya perkara ini boleh menaikkan sentimen kemarahan rakyat khususnya dikalangan orang Melayu Ahli Umno.

KHAIRUL IDZWAN IDRIS

Timbalan Pengerusi
Biro Ekonomi Dan Pembangunan Usahawan
Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Setiawangsa
Wilayah Persekutuan

4 comments:

Anonymous said...

Saya sebagai ahli PERGERAKAN PEMUDA UMNO menganggap tindakan Karpal Singh bersifat sentimen perkauman dan kurang ajar di atas keceluparan beliau.

Anonymous said...

Kurang ajar Karpal Singh! Pergerakan Pemuda Umno Setiawangsa diharap melakukan sesuatu ke atas permasalahan ini.

Anonymous said...

Karpal Singh patut dibuang negeri atau dimasukkan ke dalam tahanan ISA. Banyak menimbulkan masalah dan menaikkan isu-isu sentimen orang Melayu.

Anonymous said...

Celaka Karpal!Kurang ajar Karpal!