Wednesday, May 29, 2013

NAJIB BERSAMA WARGA SETIAWANGSA


Pada tanggal 4 Mei 2013 yang lalu, warga Setiawangsa telah mengalu-alukan kedatangan Presiden Barisan Nasional Dato Seri Najib Tun Razak. Kehadiran beliau disambut dengan warga Setiawangsa sekitar 7000 orang dari pelbagai bangsa dan agama bagi mendengar 'Aku Janji' Barisan Nasional pilihanraya umum ke 13 daripada presiden parti.



Selain itu, tujuan malam tersebut diadakan adalah untuk memperkenalkan calon Barisan Nasional yang bakal bertanding di Parlimen Setiawangsa pada pilihanraya kali ini iaitu Dato Ahmad Fauzi Zahari. Dato Fauzi bukanlah muka baru di arena politik. Beliau telah berada di arena politik ini selama 25 tahun dengan memegang pelbagai jawatan penting seperti Ketua Pemuda UMNO Wangsa Maju, Ketua Pemuda UMNO Kuala Lumpur dan Naib Ketua Bahagian UMNO Setiawangsa.

Dengan kredibiliti beliau selama ini serta sokongan dari Mantan Ahli Parlimen Setiawangsa Dato Seri Zulhasnan Rafique dan akar umbi warga Setiawangsa, insyaAllah kemenangan sekali lagi akan berpihak kepada Barisan Nasional pada pilihanraya umum ke 13 ini.

IDZWAN IDRIS
Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Setiawangsa
Wilayah Persekutuan

No comments: